.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسف شفقت از موضعگیری نسبت به دولت

استاندار مازندران پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه شهرستان چالوس در غرب استان گفت: براي كساني كه در مقابل دولت موضع گرفته‌اند، متاسفم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  ايرنا،" ابوطالب شفقت" روز جمعه با شركت در نماز جمعه چالوس خطاب به نمازگزاران افزود:با وجود انواع تهديدهاي دشمن،نظام جمهوري اسلامي داراي ويژگي‌هايي است كه با توطئه‌هاي داخلي و خارجي جايگاهش را از دست نخواهد داد.

وي مشاركت گسترده مردم در آيين عبادي،سياسي نماز جمعه را مطلوب دانست و افزود: اين مشاركت نمونه بارز اعتماد ملي و انسجام اسلامي است.

شفقت به مصوبات دولت در سفر استاني رييس جمهوري به مازندران اشاره كرد و گفت:احداث ‪۱۶‬واحد ساختمان اداري،انتقال آب رودخانه چالوس به شرق مازندران و انتخاب اماكن گردشگري از مصوبات مهم مربوط به اين شهر مي‌باشد.

امام جمعه چالوس نيز در خطبه‌هاي نماز اين هفته گفت: سفرهاي استاني دولت همبستگي ملي را تقويت كرد.

حجت‌الاسلام" عباس فرازي"مردم منطقه را مومن ، دلسوز و متعهد و آگاه دانست و افزود:رسيدگي و تامين نيازهاي محرومان بايد در اولويت كاري مسوولان قرار گيرد.

وي به گردشگري بودن منطقه غرب مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: اجراي طرح آزاده راه تهران - شمال و قرار گرفتن شهرستان چالوس به عنوان قطعه بيست و پنجم اين طرح موجب رشد و رونق اقتصاد منطقه مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كيوان اميني 2 تير 1386
با سلام: اميدوارم آقاي شفقت در هفته دولت در شهريور ماه گزارشي كامل از عملكرد خود در زمان تصدي استانداري ارائه دهند . ظاهرا" تاكنون اقدام اجرايي در جهت توسعه صنعتي استان و ايجاد اشتغال سالم قدمي بر نداشته است .و با شناختی که از ایشان داریم حتما موفق میشوند.
مجتبي مقدسيان 4 تير 1386
باسلام واحترام-نمي دانم چرا اكثر مديران استاني از همشهريان استا ندار هستند و انتخاب ميشوند آيا قطع رجا ل است اتفاقا" با شناختي كه از ايشان پيدا كردم در شعار دادن مطمئنا" موفق نخواهند بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.